دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

نفر سوم

دو تا خانم رو تصور کنید... این دو تا خانم می تونن با هم رقیب عشقی باشن یا در بدترین حالت هووی همدیگه باشن... مسلما این دو تا سایه همدیگه رو با تیر میزنن و هر کاری میکنن برای از میدون به در کردم اون یکی..اما...اما وقتی پای زن سومی به میون میاد یهو ورق بر میگرده و دوتا خانم اولی با هم متحد میشن و قربون صدقه همدیگه میرن و علیه زن سوم میتازن...

واقعا چرا؟ هر چی فکر میکنم به نتیجه ای نمی رسم...یعنی نتونستم توجیهی براش پیدا کنم.

زن ها واقعا موجودات عجیبی هستن


پ.ن یه وقت فکر نکنید خدای نکرده  من خودم تو این شرایط بودم هااااا. فقط یه فیلمی دیدم و بعد فکر کردم که خوب تو واقعیت هم این روابط ممکن وجود داشته باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
فندق جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://mieistorie.persianblog.ir

دشمن مشترک آدم ها رو به هم نزدیک میکنه !

راست میگی ها

فروغ خردادی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

اینم از سیاست های زنانه است. عقلشون رو به کار انداختن گفتن : 1 رقیب بهتر از 2 تا رقیبه. پس اول نفر سوم رو از دور خارج میکنند و بعد دوباره روز از نو روزی از نو.

واقعا به نکته خوبی اشاره کردی
امان از دست این سیاست های زنانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد