دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

آرزو بر جوانان عیب نیست...

نمی دونم چرا این روزا اینقدر وقت کم میارم.انگار که ساعت ها و دقیقه ها دنبال همدیگه کردن، اینقدر که تند تند میگذره.تا چشم به هم میزنم شده 10 شب و خمیازه های پشت سر هم من...اعتراف میکنم که بیشترین وقتم رو پای نت میگذرونم


دلم میخواد اینقدر بی کار بودم که چند روز تو هفته می رفتم کاخ نیاوران یا کاخ سعداباد و تو فضای باز اونجا ساعت ها می نشستم و فقط کتابایی که دوست دارم رو می خوندم. یا نه اصلا دلم یه بالکن خیلی بزرگ تو یه برج میخواد که رو به شهر باشه، دورتادور بالکن هم گلکاری کرده باشم و اون وسط هم یه میز و صندلی حصیری خوشگل گذاشته باشم که یه خورده حال و هوای شمال هم داشته باشه و بعد با یه فنجون چای بشینم رو به شهر و کتاب بخونم. البته به شرطی که هوا هم آلوده نباشه!!

دلم می خواد برم کلاس سوار کاری...

دلم می خواد برم کلاس تنیس...

دلم می خواد برم کلاس سنتور...

دلم میخواد برم کلاس دکوراسیون داخلی...

دلم میخواد برم کلاس آشپزی...(پست قبلی که یادتونه؟پودر ژلاتین...)

البته همه این ها فقط در حد آرزو می مونه چون من نه وقتش رو دارم و نه جونش رو که بخوام همه این کلاس ها در طول هفته برم.فعلا که دوتا کلاس پشت سر هم میرم جونم داره در میاد.ولی در حال حاضر فعلا همین کتاب خوندن رو ترجیح میدم.نمی دونم چرا به تازگی اینقدر حس کتاب خونی در من قوی شده؟!

پ.ن1 اینکه من الان اینقدر رویایی شدم و لیست آرزوهام رو ردیف کردم فقط و فقط یه دلیل می تونه داشته و اون هم اینه که من دارم به کنکور فوق نزدیک میشم و مطمئنا بعد از کنکور همه این حس ها در من فروکش خواهد کرد!!!

پ.ن2 چرا سرعت نت اینقدر پایینه؟برای شما هم همین طوره؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مامیچکا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ


یاسی جان مادر منم الان دارم با خودم میگم برم کلاس زبان المانی ثبت نام کنم...
بعد کلاس ورزش هم برم ایروبیک...
بعد به تازگی وحشتناک احساس اضپزی در من ظهور کرده....
نت گردی هم که کلا ترک نمیشه....
سرعت نت من که خوبه....

حالا میگی چی کار کنیم؟من اگه برای همه این کلاس ها یه پایۀ با حال داشتم خیلی خوب بودحیف که از هم دوریم!!

ابراهیم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

منم کلی برنامه انجام نداده دارم و کلی کم بود وقت

یعنی راه حلی هست؟ که هم یه همه برنامه ها برسیم و هم وقت کم نیاریم؟

هاچ زنبور عسل چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

ببین کلاس آشپزی ودکوراسیون داخلی وسوار کاریو منم پایه ام ولی قبلش باید بریم وقت بخریم
راستی منظورت فوق آزاده؟ آخه کنکور فوق دولتی که قبل ازعید بود

حالا این "وقت" رو از کجا باید بخریم؟شرایط فروشش چیه؟پیش فروش هم داره؟
آره عزیزم منظورم آزاده

دختر تمشکی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ق.ظ http://firssnowofourlove.blogfa.com

سلام یاسی جان..اولیین باره میام اینجا...
چه آرزوهای باحالی داری...

سلام عزیزم خوش اومدی
با حالی از خودته
عزیزم فک کنم آدرس وبتو اشتباه گذاشتی؟این آدرس به وبت نمیره!!

Gemini شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

منم همینطوریم یاسی!خیلی از کارام مونده اما تا به خوم میجنبم میبینم شب شده!
کنکور شما خرداده درسته؟28

نه عزیزم اردیبهشت.اما تاریخش رو هنوز نمی دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد