دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

چی بگم والا؟!!!

بعدا نوشت دارد!!

 4-5 ساعتی هست که از سر یه قرار میام.یه ملاقات معمولی نبود... دیداری که باید یه نفر رو میدیدی تا به عنوان شریک آینده ات ارزیابیش کنی...

من که همون 10 دقیقه اول تصمیم خودم رو برای جواب منفی گرفتم.ولی به رسم ادب و احترام یک ساعتی نشستم. می دونید چی شد که باعث شد به این زودی تصمیم رو بگیرم؟

چون خیلی زود و سریع رفت سر اصل مطلب که هدفت از ازدواج چیه؟خب منم براش یه سری توضیحات دادم و بعد منم متقابلا همین سوال رو ازش کردم.می دونید چی جواب داد؟ به من میگه برای تولید مثل!!!!!!!!!!!!!! یعنی الان که یادش می افتم حالت تهوع میگیرم. یعنی دقیقا نگاه ابزاری به یک زن!!

آخه خداییش شماها بگید این چه حرفیه؟مگه ما دور از جونمون حیوونیم آخه!!!!!

چند تا حرفای آنتیک دیگه هم زد که واقعا الان حوصله فکر کردن بهش رو ندارم.

البته اینم بگم که منم یه جاهایی خوب از خجالتش در اومدم.

می دونید اول که اومدم خونه اصلا برام حرفایی که زد مهم نبود اما انگار هر چی میگذره بیشتر به عمق فاجعه پی می برم.

پ.ن1 البته من همه این حرفا رو می ذارم به پای بی تجربگی و سادگی طرف!

پ.ن2در ضمن در جواب کامنت بعضی ها باید بگم، اینقدر درک و شعور این رو دارم که با یک ساعت صحبت کردن با طرف تشخیص بدم که می خوام حداقل برای جلسه دوم دوباره ببینمش یا نه؟

بعدا نوشت: لطفا نظرتون رو بگید که من زیادی وسواس به خرج دادم یا نه؟ اصلا مسئله مهمی بوده که من به خاطرش ناراحت شدم یا نه؟ یه اعترافی بکنم؟1! دیروز یکی از دوستام برام داشت درددل میکرد، حرفای اونم تا حدودی روی من برای امروز تاثیر گذاشت. البته دوستم از جریان قرارم خبر نداشت برای همین کاملا بی غرض حرف میزد.منتظر نظرات و تجربیاتتون هستم...

نظرات 19 + ارسال نظر
دوقلوها جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

واقعا بعضی از مردا یه طورین‏!‏

صد البته که همه این طوری نیستن عزیزم...

Haamed جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

چه منطق مزخرفی. من که اولا ازدواج نمیکنم ولی اگر ازدواج کنم دست کم یک سال پیش از ازدواج باید نامزد باشیم تا همدیگه رو بشناسیم. انسان جنبه های ناشناخته ای داره که در طول زمان و با روی دادن اتفاق هایی رو میشه. هرچند شناخت ما از کسی کامل نیست ولی این زمان خوبه.

بله شناخت خوبه ولی به چه قیمتی؟به قیمت این که یک سال روی دختر بیچاره اسم بذارین و همه جا جار بزنین که آره ما نامزدیم بعد که طرف دلتون رو زد بگید نمی خوامت؟ به نظرتون بازی با احساسات یه دختر درسته؟ دلیل نمیشه چون حق انتخاب با شماست هر جور دوست دارید با زندگی یه دختر بازی کنید.اصلا فکر کردید تو این مدت که به قول خودتون طرف رو می خواهید بشناسید چقدر موقعیت های ازدواج رو از اون دختر میگیرید در حالیکه ممکنه بعد از قطع رابطه نامزدی مثل سابق موقعیت برای ازدواج نداشته باشه؟ به نطرتون کمی خود خواهانه فکر نمیکنید؟؟؟؟؟؟

مامیچکا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://mamichka.blogsky.com/

یعنی وقتی طرف گفت قصدتون از ازدواج چیه باید می گفتی تا سر پیری یه منبع درامد داشته باشم پولم کم نیاد....
چه اوشگولی بوده....
باری خوبه این اقاهه می دونسته از ازدواج چی می خواد من یه بار از یه یارو پرسیدم طوری نیگام کرد انگار من از مریخ اومدم

یعنی الان به اون پست قبلی تیکه انداختی؟؟
به نظرم آدم که نباید به هر قیمتی ازدواج کنه...این جوری از چاله در میاد می افته تو چاه...

مامیچکا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

شوخی کردم عزیزم به دل نگیری هااااااا
موافقم... ادم ازدواج می کنه تا پیشرفت کنه ازدواج نمی کنه تا پسرفت داشته باشه

هاچ زنبور عسل جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

راجع به پستت باید بگم اینقد بدم میاد از همین چین آدمایی

چی بگم والا؟

Gemini جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

خداییش چقد بی تجربگی کرده!والا چی میشه میگفت!تولیدمثل!آخه نکرده حداقل همینو بهتر بگه!

اوهوم...موافقم

مامیچکا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

اوهمن اوهمن... برید کنار خانوم متخصص داره میاد
اول اینکه عزیزم الان حساسیت لازمه ...قدیما نیست که دخترا از زندگی فقط تنور رو ببینن.. الان سطح و نوع تفکرات خیلی با گذشته متفاوته.... بنابراین کاملا حق داری ...
ببین قدیما یه سری چیزا ملاک بوده و الان یه سری چیزای دیگه بابت همین سنجیدن ادمها هم فرق کرده بنابراین اصلا نگران نباش... تو قراره کسی رو انتخاب کنی که از صحبت کردن باهاش لذت ببری..همون دفعه اول خیلیییییییییییییییییییی مهمه چون زیربنای تصمیم گیری و تفکر در مورد شخص شکل می گیره حتی اگه در دفعات بعدی طرف خیلی روشنفکرانه حرف بزنه باز هم در ته ذهنت یه attitude منفی نسبت بهش داری....
کلا اینکه هیچی مثل خودت نمی تونه بهت کمک بکنه...کاری که فکر می کنی درسته رو انجام بده... مطمئن باش درسته

برید کنار...برید کنار...خانم دکتر وارد می شوند
ببخشید خانم دکتر میشه یه وقت حضوری هم به ما بدید!
مرسی از نظرت عزیزم.کاااااااااااااااملا درست میگی

مانی شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://eteraz1.blogsky.com/

ایما روانشناس نیستیم ولی جایی می خواندیم که سیصد ثانیه اول در برداشت افراد نسبت به شما تاثیر خیلی بالایی دارد . با همون پنج دقیقه کار کافی بود ...

بله درسته...

ابراهیم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

پس احتمالا اینم جزو نوابغ بوده
یکی نبود بهش بگه خودت چه قد بارته که از یاسی ما هی سوال و جواب می پرسی
ولا

نه بابا بنده خدا فقط کمی بی تجربه بود. ولی خب سوال و جواب لازمه دیگه!یعنی لازم نیست؟!
با این پست اصلا دلم نمی خواست اون بنده خدا ترور شخصیتی بشه. حتما اونم ویژگی های برجسته ای برای خودش داره ولی خب ممکنه از نظر من خیلی جلب کننده نبوده ولی از نظر یکی دیگه به نظر جذاب بیاد!

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

واقعا کار بسیااااااااااااااار خوبی کردی کسی که مغزش واسه ادامه زندگی تولید مثله باید بزاری تو کوزه کوزه رو از کوه پرت کنی پایین

از دست تو پری

شوکولات شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://mamasho.persianblog.ir

مرسی دوست خوبم بابت اطلاعاتی که دادی...

خواهش میکنم عزیزم
بازم سوالی داشتی بپرسی خوشحال می شم

کیانادخترشهریوری یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

تو هم میگفتی هدف من... استغفرالاه...آدمو به چه حرفایی وادار میکنین ها...

من بی تقصیرم به خدا... اصلا فکرشم نمی کردم یه نفر نظرش رو این طوری بیان کنه!!!

سما یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

این حرف شاید از روی سادگیش بوده اما طرز تفکرشو نشون داده یک دقیقه هم زمانیه که تو میتونی طرف مقابلتو تا حدودی بشناسی . به نظرم کارت شتابزده نبود با اون آدم بعدا خیلی دچار مشکل میشدی

قطعا از روی سادگیش بوده...درسته ما از لحاظ فرهنگی خیلی با هم فرق داشتیم!

ابراهیم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی لست
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

ممنون

مهتاب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

خیلی جالب بود برام
آخه پیش خودش چی فکر کرده همون اول این حرفو زده
دیگه سادگی تا چه حد
به نظر من که اصلا وسواس و این چیزا نداری عزیزم
بزرگترین دلیل ممکنه
یعنی تفاوت فرهنگی

آره واقعا تفاوت فرهنگی داشتیم...

مهتاب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

کاش مثل من پرحرف بودی و با جزییات مینوشتی
برای ما هم درس زندگی می شد

آخه اگه با جزئیات بنویسم می ترسم که شناخته بشم

mahtab دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

منم برای همین بعضی پستامو رمزی مینویسم و دوستای که وب دارن و مطمینم آشنا نیستن رمز میدم

خیلی موافق رمزی نوشتن نیستم مگر در موارد خیلی ضروری!

فروغ خردادی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

از شوهرم پرسیدم که یکی از دوستامتوجلسه اول آشنایی ازطرفش یه همچین سئوالی پرسیده و اونم این طوری جواب داده...میگه بنده خدا هول شده...بی تجربه بود ...پای چیز دیپه ای نمیشه گذاشت... منم عینا حرفاشو منعکس کردم بهت ...البته اگه کسی به من همچین جوابی میداد همون لحظه پا می شدم ومی رفتم و دیگه هم پشت سرمو نگاه نمیکردم.

وای عزیزم مرسی...می دونی این جور وقتا نظر یه آقا هم برام خیلی مهمه...چون ما دخترا که در همه حال از همدیگه طرفداری میکنیم
ولی این قضیه دیگه تموم شد و رفت...راستش رو بخوای منم می خواستم پا شم برم ولی دیدیم خیلی این جوری زشت میشه

احسان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

عجب حرف ضایعی زده!!!
اخه یعنی چی تولید مثل... اونم تو برخورد اول
والله من اگه جای شما بودم بلند میشدم میرفتم. یه جور بی احترامی بحساب میاد...
در مورد نظر دوستان باید بگم فک نکنم از روی سادگیش بوده باشه!!!یه جور حس کوچیک کردن داشته این حرفش

اگه واقعا قصدش این بوده که در واقع خودش رو کوچیک کرده نه من رو!!!
بعد هم با صحبت هایی که با معرفمون کرده، میشه فهمید قصدش این نبوده بنده خدا...
باشه درس عبرتی برای شما آقایون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد