دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

آخه به منم میگن وبلاگ نویس؟!! فک کنم در اینجا رو تخته کنم برم سنگین و رنگین ترم. باز اون اوایل که وبلاگ زده بودم از شوق و ذوقش هی تند تند پست می ذاشتم اما الان چی؟

راستش رو بخواین خیلی دوست دارم هر روز آپ کنم... حالا هر روز نه حداقل هفته ای دو سه بار دیگه خیلی خوب میشه. شما بگید چی کارکنم؟ دوست ندارم روزانه نویسی کنم. دنبال موضوع هایی هم هستم که یه خرده قابل تامل باشه و جای بحث داشته باشه. که اونم خیلی کم برام پیش میاد. راهی به نظرم نمیرسه. این جوری هم که کم کم بین همین دوستام فراموش میشم اینقدر که کم مینویسم.



خدا رو شکر که هوا یه خرده گرم شده. یعنی ازسوز و سرمای گزنده اش خیلی کمتر شده. امیدوارم که دیگه سرد نشه. به خدا مردم از بس که توی خونه و خیابون لرزیدم. توی خونه که کلی لباس می پوشم دیگه بیرون که جای خود داره! اینقدرکه لباس من می پوشم کلی تپل به نظر میام زمستونا. اونوقت بعد از عید که دیگه هوا خوب میشه و مانتو می پوشم هر کی بهم میرسه می گه واااای چقدر لاغر شدی؟ یعنی در این حد! خدا هم نکنه که بخوام سوار تاکسی بشم میمیرم بخوام جابجا بشم آخه نه اینکه اینقدر لباس می پوشم نمی تونم اصلا خودم رو تکون بدم. به قول دوستم من همیشه زمستونا خودم رو لحاف پیچ می کنم(آیکون یک یاسی لحاف پیچ)



پ.ن1: این پست رو بذارید به حساب اینکه خواستم یه خرده خودم رو برای شماها لوس کنم.

پ.ن2: احتمالا پست بعدی رمز دار خواهد بود. دوستانی که بعد از انتشار پست، رمز دریافت نکردن لطفا به اینجانب بِخَبَرند.

نظرات 6 + ارسال نظر
بسامه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

الهییییییییییییییییییی یاسی مهربون من... عوضش من هرکاری بکنم نمی تونم خودمو لحاف پیچ بکنم...
همیشه هم سرما می زنم به سر و کله ام اما گرمم میشه... امروز که که بعد از امتحان من اصلا پالتو نپوشیدم... هوا بهاری بهاری... نمی دونی که
...تو هر کجا باشی ما دوستت داریم..

مرسی عزیزم منم دوست دارم

سما شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

احساس میکنم پست بعدی عکس خواهد بود نه؟؟
منم هینطورم چون خیلی سرمایی طبقت و لایه های لباسه که رو هم میپوشم و آخرشم همش سردمه...من الان خیلی خوشحالم هوا بهاری شده

نه عزیزم عکس نیست
منم خیلی خوشحالم هوا بهاری شده

سیندرلا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

یاسی جوووووووووووووووووووووووونم

آنیل یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://chagchag.persianblog.ir

یاسی جون پست رمزدارت کو!؟ منم رمز میخوامااا

می ذارم چند روز دیگه عزیزم...

ابراهیم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ق.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

من که رمزتونو فراموش کردم اینو گفتم که یادتون نره فراموشم نکنین
هر روز مطلب گذاشتن یه جورایی بده با اینکه من خودم هر روز مطلب می گذارم . چرا که کسی که هر روز مطلب می گذاره حتما تکراری هم داره
من که به همه چیز دور و برم نگاه می کنم حتی به موضوعات قدیمی

منم به اطرافم توجه می کنم اما موضوع خاصی دستگیرم نمی شه

سارا سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.nomans.blogfa.com

تصورت میکنم با یه عالمه لباس تو زمستون...یاد فضانوردا میفتم!!!

روزانه نویسی خوب که اشکالی نداره یاسی...تو قلم عالی ای داری...روزانه هاتم دلچسب میشه...
جسارتا یه پیشنهاد...فعلا با روزانه شروع کن...بعد برو سر موضوعات دیگه

چه تشبیه جالبی!
واقعا قلم من خوبه؟ ولی من خودم اصلا این طوری حس نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد