دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

ویارونه

نمی دونم تازگی ها چم شده؟ دیدید این خانوم های حامله رو دم به دقیقه یه چیزی هوس می کنن. حالا حکایت منه. یعنی در مواقعی که دسترسی به هیچی ندارم ها یه چیزایی هوس می کنم بیا و ببین. فقط هم آه حسرت که از نهاد من بلند میشه که ای کاش الان فلان چیز اینجا بود و می خوردم.

آخه اونم برای منی که لاغرم و تقریبا هیچ وقت میل انچنانی به غذا ندارم خیلی عجیبه. به قول دوستم شروع خوبی. فقط باید سعی کنم این هوس هام رو نگه دارم برای مواقعی که توی خونه ام و دسترسی به همه چیز دارم. وگرنه که فایده ای نداره.

بذارید چند تا از هوس های بد موقع ام رو براتون بگم:

5شنبه صبح کلاس زبان داشتم و بحث سر کلاس کشید به صبحانه. حالا وسط بحث من کلی هوس نیمروی صبحانه کرده بودم آی دلم می خواست...آی دلم می خواست.

دوباره چند شب پیشا دلم یه بستنی مگنوم گنده می خواست

امروز صبح هم سر کار بودم و داشتم کیک و چایی می خوردم. اینقدر دلم می خواست اون موقع عسل و خامه هم داشتم بعد با کیک و چای می خوردم. آی مزه میده.

من هیچ وقت عادت ندارم با یه غذای برنجی که خورشت هم داره نون بخورم. اما امروز موقع ناهار که اتفاقا غذام هم برنجی بود یه کف دست نون هم خوردم. تازه الان بازم گشنه ام و دلم سالاد ماکارونی می خواد. احتمالا عصری برای خودم درست کنم. البته اگه تنبلی نکنم.

پ.ن1 شکمو هم خودتی.

پ.ن2 کسی دستور یه سالاد ماکارونی خوشمزه بلده؟ نمی دونم چرا مال من یه حالتی بهم چسبیده میشه. چی کارش باید بکنم؟

پ.ن3 تا حالا دیده بودید من در عرض یک روز دو تا پست بذارم؟

پ.ن4 الان صدای یه ترقه اومد. دیگه کم کم داریم میریم به پیش واز چهارشنبه سوری.

نظرات 4 + ارسال نظر
هلال شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://hiiilal.mihanblog.com/

یه نوع سالاد ماکارونی هست من عاشقشم البته چون ذائقه ها فرق داره نمی دونماااا!! ممکنه دوست نداشته باشی!خیلی هم راحت آماده میشه
ماکارونی+تن ماهی+خیار شور+نخود فرنگی+سس مایونز
وای خیلی خوشمزه میشه! حالا یه بار امتحان کن! من روش اسم گذاشتم بهش میگم ماکاتن!
راستـــــــــــی شکمـــــــــــــــــو!!

تن ماهی خیلی دوست ندارم
ولی نمی دونم چرا سالاد ماکارونی های بیرون اینقدر خوشمزه س. البته یه قاعده ای وجود داره که هر چی کثیف تر خوشمزه تر!!
راستـــــــی شکمو هم خودتی

آنیل دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://chagchag.persianblog.ir

ای جان، منم دلم خواست

من و تو که همدردیم

ابراهیم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ق.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

منم خیلی بد هوس می کنم صبح تا غروب مشغول هوس کردنم به طوری که رژیم غذایی خودمو شکستم و این روزا اصلا به زیادی وزنم فکر نمی کنم

خوب اشکال نداره با ورزش و فعالیت جلوی چاقیتون رو بگیرید.

سارا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.nomans.blogfa.com

خب نمیشه از شب قبلش دلت بخواد و صبحش آماده کنی با خودت ببری؟

آخه این جوری دیگه مزه نداره. در لحظه اگه آدم دلش چیزی بخواد و فراهم بشه خیلی مزه میده.مگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد