دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

به پایان آمد دفتر...


بلاخره عمر این وبلاگ هم به سر اومد. اما نمی گم که عمر وبلاگ نویسی من به سر اومده یا نه؟ اما چیزی رو که ازش مطمئنم یه مدت طولانی نخواهم نوشت. شاید یک سال یا شایدم دو سال و مطمئنا دوباره توی این وبلاگ نخواهدبود. اگر عمری باقی بود و خواستم دوباره شروع به وبلاگ نویسی کنم حتما به تک تک شما سر میزنم و آدرس جدید رو می دم.

با اینکه اینجا دوستان خوبی پیدا کردم هر چند مجازی! اماراستش رو بخواهید نوشتنم زیاد فرقی با ننوشتن نداره. اینکه ماهی یکی دوبار میام اینجا سُک سُک می کنم و می رم به نظرم خیلی مسخره میاد. انگار که کلا ننویسم خیلی سنگین و رنگین ترم.

به هر حال از تک تک شما دوستان تشکر می کنم که این مدت همراهم بودید و با نظراتتون باعث دلگرمیم می شدید. همتون رو به خدای بزرگ می سپارم.

خداحافظ