با سلام


سلام به تمامی دوستان عزیز به وبسایت ما خوش امدید ما در این وبسایت

 قصد داریم تا تمامی اموزشهایی رو که واسه یه خانم خانه دار لازمه جمع

 اوری کنیم و اموزش بدیم این وبسایت واسه مادران نیز خیلی مفید چون

 قصد داریم شما رو با انواع کاردستی ها و وسایل تولد واسه بچه های

 نازتون و انواع تم های تولد اشنا کنیم امیدوارم که از بودن در این وبسایت

 راضی باشید .    با تشکر

رنگ اتاق خواب کودک


دکوراسیون, اتاق کودک, گالری عکس دکوراسیون

اگر به خانه جدیدى نقل مکان مى کنید و به دنبال انتخاب رنگ مناسبى براى اتاق کودکتان هستید یا قصد دارید دکوراسیون اتاق او را تغییر دهید، مطالعه این مطلب مى تواند کمک مفیدى براى شما باشد. رنگى که براى دکوراسیون اتاق کودک در نظر مى گیریم باید با مقطع سنى که کودک شما در آن قرار دارد متناسب باشد. در طول سال اول زندگى رنگ هاى ملایم براى اتاق کودکان بهترین انتخاب هستند، چرا که نوزاد به نور و سایه بیشتر توجه نشان مى دهد تا تفاوت رنگ ها. از این رو اتاق خواب نوزادان باید با رنگ هاى روشنى مانند سفید و کرم و یا رنگ هاى زرد، صورتى، آبى یا سبز روشن، رنگ آمیزى شود.

ادامه نوشته

دکوراسیون طاووسی

آکاایران به نقل از برترین ها : طرح طاووس و پر طاووس با رنگ های شاد سبز و آبی، محبوب طراحان و گرافیست هاست و تقریباً در بیشتر لوازم منزل می توان آن را به نحوی پیاده کرد. آیتم ها و وسایل زیر نمونه های زیبایی از این طرح هستند.

چند کوسن زیبا با طرح ها و رنگ هایی خاص طاووسی که روی مبلمان تک رنگ جلوه فراوانی دارند.

دکوراسیون طاووسی! سبز و آبی,پر طاووس,دکوراسیون منزل
ادامه نوشته

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون, نکات انتخاب فرش مناسب دکوراسیون, انتخاب فرش برای دکوراسیون


۱) برای انتخاب فرشی مناسب و ایده‌آل اولین قدم این است که نحوه استفاده از اتاق و نوع کاربرد آن‌ را در نظر داشته ‌باشید.

ادامه نوشته

دکوراسیون اتاق خواب را جدی بگیرید

دکوراسیون, گالری عکس دکوراسیون, دکوراسیون منزل

 

 

طراحی موفق یک اصطلاح کاملاً نسبی است. چیزی که برای من خوب یا موفق به نظر می رسد ممکن است از نقطه نظر شما آنطور نباشد. اما وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می آید، فاکتورهای خاصی همیشه باید مد نظر باشد و مهم نیست که آن مکان برای چه استفاده ای باشد. حال نگاهی به مهمترین فاکتورهای طراحی داخلی یک فضا می پردازیم که آنرا به محیطی راحت و قابل سکونت تبدیل می کند.

ادامه نوشته

چند پیشنهاد رنگی برای اتاق خوابی آرام

استفاده از آینه قدیمی با طرح خاص به عنوان تاج تخت زیباست. انعکاس نور در این اتاق‌خواب آن را بزرگ نشان می‌دهد. ملحفه‌های سفید و متالایز به زیبایی و انعکاس نور و درخشش آینه افزوده است.


حال و هوای هر اتاق‌خوابی را می‌توان با تغییر پرده و ست روتختی کاملا تغییر داد. با آگاهی از خواص رنگ‌ها و اعمال سلیقه، خواب راحت و آرامش‌بخشی را برای خود فراهم آورید.

1- اتاق‌خواب سدری

معماری, دکوراسیون داخلی, دکور
ادامه نوشته

نکات طلایی  تغییر دکوراسیون اتاق خواب


دکوراسیون, دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب

اتاق خواب هر فرد فضایی کاملا شخصی است و سبک و نوع دکوراسیون اتاق خواب هر فرد تنها به سلیقه فردی او بستگی دارد و باید منعکس کننده نیازهای روزانه، شخصیت و خواسته های او باشد.

ادامه نوشته

اتاق خواب


اتاق خواب, دکوراسیون اتاق خواب, مدل اتاق خواب

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان اتاق خواب کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی می‌کند.

اتاق نباید با یک سری اشیای عجیب و غریب پر شود. زمان طراحی دکور اتاق خواب باید فقط بر ضروریات متمرکز شد تا اتاق خواب شلوغ نشود.

ادامه نوشته

اتاق خواب رویایی داشته باشید


اتاق خواب, دکوراسیون اتاق خواب, اتاق خواب عروس

داشتن یک اتاق خواب رویایی کار چندان سختی نیست تنها کافی است کمی بیشتر از گذشته به رنگ ها، دکوراسیون، چیدمان وسایل و نوع فرش، پرده و ملحفه هایی که برای تخت خواب تان استفاده می کنید توجه کنید تا بتوانید زیباترین، آرام ترین و رویایی ترین اتاق خواب جهان را در اختیار داشته باشید.

ادامه نوشته

فنگ شویی چیست؛ تاثیر فنگ شویی در دکوراسیون اتاق خواب

فنگ شویی در دکوراسیون, فنگ شویی چیست, فنگ شویی دکوراسیون

فنگ شویی یا فانگ شویی (Fengshui) فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به ۳۰۰۰ سال پیش در کشور چین باز می گردد. بر اساس آن هر فضایی دارای انرژی است و با بکارگیری و حفظ تعادل بین اشیا و فضا، سلامتی و خوشبختی برای انسان رقم می خورد.
فنگ به معنی باد و شویی آب است. در فرهنگ 

ادامه نوشته