دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

چه شد که اینگونه شد؟

تقریبا دو سالی میشه که وبلاگ می خونم.حالا بعضی وبلاگ ها رو یا خاموش می خوندم یا روشن.علت اینکه یه جورایی پای بند این دنیای مجازی شدم به خاطر آشنایی با وبلاگ امی عزیزم بود چون همیشه از رابطه صمیمی که بین امی و خواننده هاش وجود داشت و البته داره لذت می بردم.


مدت ها بود منتظر یه تلنگر یا یه اتفاق البته از نوع خوبش بودم تا منم یه وبلاگ بزنم. تابستون امسال زندگی من وارد مرحله جدیدی شد و خیلی زود هم از این مرحله که من اسمش رو "بحران زندگیم" گذاشتم خارج شدم. تا یکی دو ماه بعد از اون جریان بی خیالی طی میکردم ولی نمی دونم چرا یکدفعه این قضیه اینقدر زندگی من رو تحت الشعاع خودش قرار داد. دلم می خواست تمام حرفا و احساساتم که مربوط به اون جریان میشد یه جایی ثبت کنم.اما نه توی دفتر چون دلم نمی خواست یکی از نزدیکانم از احساسم با خبر بشه. این شد که به فکر یه وبلاگ خصوصی اوفتادم که پست های رمزی فقط برای خودم بنویسم. یه مدتی هم این طوری سپری کردم تا هفته پیش. ولی دیگه نمی خوام خصوصی بنویسم و همه حرفام رو تو دلم بریزم دلم می خواد اینجا دوست های خوبی پیدا کنم که تو غم ها و شادی(امیدوارم که همیشه شادی باشه) با هم باشیم، با هم حرف بزنیم و درددل کنیم، از همدیگه راهنمایی بخواهیم و...


پ.ن این پست رو باید همون اول می نوشتم، ولی خوب اشکالی نداره الان هم خیلی دیر نشده

نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهیم یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

خیلی خوبه که وبلاگ زدین
وبلاگ یه جورایی آدم رو آروم میکنه

شاید به خاطر اینه که آدم دغدغه هاش رو بی پرده و بدون سانسور به زبون میاره

آیدا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://danayekolhastam.blogfa.com

سلام عزیزم
همین چندتا پستی رو که تو دفترچه ی عقایدت نوشتی رو خوندم، منم تقریبا یه ماهی میشه که وبلاگ زدم و فکر کردم شاید بتونیم با هم دوست باشیم
خوشحال میشم که شما هم اگه مایل بودی به من سر بزنی

هاج زنبور عسل یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

وای چه جالب تقریباً مث همیم منم 2ساله که وبلاگ خونم ولی تازه وبلاگ زدم دوسداشتی به منم سر بزن

میبینم که همه تازه کاریم

مامیچکا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://mamichka.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟
تو وبلاگ کیانا دیدم ازش پرسیدی لباس مجلسی خوب کجا میشه پیدا کرد به جز پاساژهای ولیعصر و ابرسان...
تو خیابون شهناز یا شریغتی هم شاید بتونی پیدا کنی...
یه پاساژ کریستال هست اونجا قول نمی دوم ولی چند تا بوتیک داره....
یه خیابون بارون اواک هم هست روبروی همون پاساژ کریستال البته به ترکی می گیرم بارناوا ...محله ارامنه اس..اونجا هم لباسای شیکی می تونی پیدا کنی یه چیزی حدود 4-5 تا بوتیک داره ولی جنسای خوبی داره حالا به پستت بخوره می تونی چیزهای خوبی بخری من که یه کت و تاپ و دامن اسپورت خیلی خوب از اونجا خریدم 80 تومن خیلی خوشگل بودن....
یه خرده بالاتر از پاساژ کریستال هم پاساژ ارک هست شاید اونجا هم بتونی پیزهای جالبی پیدا کنی...البته من بیشتر رو لباس اسپورت مجلسی می گم چون خودم منجوق سنجوق دوزی نمی پسندم و زیاد پی اش نیستم نمی دونم....
امیدوارم به دردت خورده باشه

سلام
واقعا ممنون از لطفتون آدرس های خیلی خوبی دادین.حتما سر میزنم.پاساژ کریستال هم میشناسم.خیلی خرید کردم از اونجا.بازم ممنون
وبلاگ چقدر خوبه ها

Gemini دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

امی خیلی خیلی نازنینه!جز اولین وبلاگایی که میخونمش و همیشه بهش سر میزنم!
منم تازه شرو کردم به نوشتن امیدوارم دوستای خوبی باشیم واسه هم

آره منم خیلی دوسش دارم.تقریبا 1 سال و خرده ای میشه که می خونمش.منم امیدوارم که با هم دوستی قشنگی داشته باشیم

دختری که حرفهایش را نمیخورد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

سلام عزیزم خوش اومدی... منم امی عزیز رو دو سال که میخونمش ....

سلام مرسی شما هم خوش اومدیخوشحالم از اینکه دوستای مشترک هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد