دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

خسته نباشید؟!

اصولا من همیشه عادت دارم یا نه بهتره بگم اصلا یه رسم جا افتاده بین همه کارمندا هست که ظهر به بعد هر کدوم از همکارا که همدیگه رو تو راهرو میبینم یه "خسته نباشید" بهم میگیم. خوب تا اینجا که مشکلی نیست و ظاهرا خیلی هم خوب و پسندیده ست.

ولی... بهتره که آدم اول موقعیت مکانی خودش و طرفش رو بسنجه و بعد دُر فشانی کنه، نه اینکه داری از کنار دستشویی رد می شی و بعد یکی از آقایون همکار همون لحظه از دستشویی بیرون میاد، تو هم طبق عادت با یه لبخند ملیح بهش میگی " آقای فلانی خسته نباشید...".

طبیعتا قیافه اون بنده خدا این جوری شد قیافه منم این جوریبعدش منم دوتا پا داشتم دو تاهم قرض کردم الفرار. راستش تا مدتی سعی می کردم باهاش رو به رو نشم.خوب به من چه؟؟می خواست نره دستشویی


نظرات 6 + ارسال نظر
Gemini دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

عالییییییییییییی بود
راستی قالب نو مبارک خیلی نازه

منم اون قالب صورتی رو خیلی دوست دارم ولی نمی دونم چرا ستون لینک ها و بقیه قسمت ها جابه جا میشه می ره آخر صفحه؟
خیلی به هم ریخته میشه، منم مجبورم قالبم رو عوض کنم

کیانادخترشهریوری سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

ماها هم این رسم رو تو اداره داریم.ذات این عبارت خوب نیست.باید بگیم شاد باشید یا خدا قوت یا کلماتی که بار مثبت دارن

موافقم کیانا جان.بی خود نیست خارجی ها اصلا معادلی برای این کلمه ندارن

ابراهیم سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

برای منم یه بار پیش اومد
انقدر شرمنده شدم که نگه
از خجالت داشتم آب می شدم رودر وایسی هم داشتم

خیلی شرایط بدیهمخصوصا فرداش که آدم با طرف چشم تو چشم هم میشه

مامیچکا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

ای بابا یاسی جون...
خود دستشویی حسابی انرژی می بره از ادم...
بوس بوس

هاج زنبور عسل چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://shm88.blogfa.com

شماهم خسته نباشید

سلامت باشین

فروغ خردادی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

فکر کنننننننننننننننننننن....طرف از دستشویی بیاد بیرون بهش بگی: حدا قوت.

وای نگوووو...یه دفعه از دهنم در میره میگماااااا...فکنننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد