دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

سالی که بر من گذشت...

خوب راستش سال 90 می تونست برای من خوب باشه اما شاید به خاطر سستی های خودم بود که باعث شد اون طور که باید باشه نباشه.بر عکس سال 89 که سال خیلی درخشانی در همه زمینه ها برام بود و تو خیلی از موارد شکوفا شده بودم.اما امسال من به شدت تنبل و سست بودم و این برای منی که همیشه مرتب و منظم بودم دور از انتظار بود.


منی که عاشق زبان آلمانی بودم در این حد که حتی از تلفظ یه لغت آلمانی و خواندن یه متن آلمانی کلی لذت میبردم، دو ترم با بی علاقگی رفتم کلاس و دیگه اون طور که قبلا برای زبانم وقت می ذاشتم بهش اهمیت نمی دادم.بعد هم که برای ترم پاییز و زمستون کلاسمون به حد نصاب نفرات نرسید و تشکیل نشد.می تونستم به آموزشگاه دیگه برم ولی نرفتم...


و بعد هم آدمی وارد زندگی من شد که اوایل برام اهمیتی نداشت و خیلی راحت با قضیه بر خورد کردم. بعد هم که از زندگیم رفت بیرون، تا مدتی بی خیال بودم اما بعدش، بدجوری منو از لحاظ فکری و روحی وابسته خودش کرد. ما خیلی در مقابل هم اشتباه کردیم. راستش هنوز بعد از چند ماه دلم می خواد دوباره برگرده و دوباره با هم از نو شروع کنیم. درسته که این اتفاق شده یه تجربه تو زندگی من و به قول همکارم میگه اصلا تو انگار که نسبت به سال پیش 5 سال بزرگتر شدی اما من احساس میکنم که از من وجودی خودم خیلی فاصله گرفتم.حالا شاید سر سالگرد اون جریان، همه چیز رو تعریف کردم.فعلا صبر کنید تا تابستون


من آدمی بودم که هیچ وقت دوست نداشتم به زمان عقب برگردم ولی امسال به شدت دوست داشتم که همه چیز برگرده به فروردین 90 و همه چیز رو از نو شروع کنم بدون اشتباه.

اما دیگه مهم نیست می تونم همه چیز رو از 91/1/1 از نو شروع کنم


البته امسال همش هم بد نبود.یه مسافرت فوق العاده رفتم که خیلی خوش گذشت، چند تا پروژه برای محل کارم انجام دادم و ...


میبینید همه چیز بر میگرده به خودِ خود آدم. آدم اگه خودش بخواد می تونه بهترین شرایط رو برای خودش ایجاد کنه و از موقعیت هاش نهایت استفاده رو ببره.بنابراین من اگه جایی اشتباه کردم و سستی کردم اول باید به خودم مراجعه کنم نه اینکه همه چیز رو  به گردن تقدیر و سرنوشت و اطرافیانم بندازم.آهان در آینده هم باید یه پست درباره این تقدیر و سرنوشت بنویسم(اینجا میگم که یادم نره)


خوب اگه بخوام از دید مثبت به قضیه نگاه کنم همه این ها رو می ذارم پای تجربه و یه تلنگر برای کار هایی که می خوام در آینده انجام بدم. چند تا برنامه دارم که اگه خدا بخواد تو سال جدید باید اونها رو عملی کنم اما قبلش باید یه خرده تمرین اراده کنم.


*تو این زمینه باید کلی چیزی از کیانای عزیزم یاد بگیرم


**نمیشه یه قرصی وجود داشت که وقتی می خوردیم این ارادمون تقویت می شد؟اصلا باهاش دوپینگ اراده می کردیم.خیلی خوب می شدااااا مگه نه؟؟


نظرات 8 + ارسال نظر
مامیچکا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

اوه من الان وبلاگتو باز کردم هنوز تو ریدی من به روز نشده بودی...
برم بخونم بیام نظر بدم

ماشالا چه آنلاینمنتظرم عزیزم

مامیچکا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

وای یاسی جون منم عاشق زبان المانی ام و دوست دارم برم یاد بگیرم ولی نمی دونم چرا همش عقب می ندازم...
ولی به قول تو از 91/1/1 شروع می کنم به یاد گیری...
دقیقا عزیزم ولی گاهی تو زندگی یه پاوز pause لازمه یه مکث لازمه نمی شه که همش تخته گاز رفت عزیزم اونوقت قدر موقعیتهای الانی تو نخواهی دونست....
امسال سال بدی نبود ولی به نظر من زود تموم شد...

حتما برو یاد بگیر نمی دونی چقدر قشنگه...
حق با توئه نسترن جان.نمیشه همیشه تخت گاز رفت چون بالاخره آدم یه جایی می بره.
به هر حال امیدوارم که سال جدید برای همه خوب و خوش باشه و همه ما قدر لحظه لحظه زندگیمون رو بدونیم.
مرسی از نظرت عزیزم

Gemini پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

چه پست جالبی!خوشحالم کخ به نسبت راضی بودی.
میدونی من همیشه فک میکنم بازم اگه برگردم تو همون شرایط همون کارو میکنم!نمیدونم چطور توضیح بدم.
امیدوارم سال جدید برات پر از بهترین ها باشه یاسی جونم

می فهمم چی میگی...چون یه موقع ها منم همین فکر رو میکنم که آیا اگه برگردم زمان عقب می تونم اشتباهم رو جبران کنم یا نه دوباره همونا تکرار میشه؟! ولی بهتره که به این موضوع فکر نکنیم چون به هر حال که تا به حال کسی به زمان عقب بر نگشته پس بهتره اون چیزی که در پیش رو داریم رو به بهترین نحو ممکن انجام بدیم که آرزوی برگشتن به عقب رو نداشته باشیم.
منم برات سال خیلی خوب و خوشی رو آرزو میکنم عزیز دلم

هاج زنبور عسل پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

امیدوارم سال خوبیو شروع کنی در پناه حق

انشاالله.شما هم همین طور

ابراهیم جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

منم امسال خیلی سستی و کاهلی کردم
سال جدید باید تنبلی رو کنار بگذارم

امیدوارم که موفق باشید

هاج زنبور عسل جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ http://shm88.blogfa.com

اٍ اٍ نوشت نظرشما بعد تایید نمایش داده خواهد شد من که ذخیره مشخصاتو زدم یهو رمزو نمایش ندیا پس نظرای خصوصیو چه طوری باید بدیم اینم مثلا خصوصیه

عزیزم ممنون ازت بابت لطفت.
حواسم هست که نمایش ندم.برای نظر های خصوصی اگه تو کامنتتون قید کنید که نظرتون خصوصی هست منم نمایش نمیدم.

sara جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.nomans.blogfa.com

سلام یاسی مهربون.....
امیدوارم که سال 90 رو با بهترین اهداف زندگیت شروع کنی و لحظه ی تحویل سال برات همون قرص و دوپینگی باشه که میخوای.....
آمین!!!
در ضمن من هنوز دارم واسه اینگلیسیم هندل میزنم......هیچیم بارم نییست....
کاش یه روز بشه منم با خیال راحت برم سراغ آلمانی....البته بین آلمان و فرانسه دو دلم!!!

مرسی از آرزو های قشنگت عزیزم
راستش رو بخوای انگیلیسی منم زیاد تعریفی نداره.
ببین بین آلمانی و فرانسه به کدوم بیشتر علاقه داری؟به نظر من علاقه شرط اوله.

ابراهیم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند

که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.

*سال نو و نوروز باستانی مبارک

ممنون از متن زیباتون.
سال خوشی براتون آرزو می کنم.نوروز شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد