دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

...

این روزا از جلوی هر مغازه ای که رد میشم پشت ویترینش سفره هفت سین چیده...کلی لذت میبرم از دیدنشون. منم که عاشق دکوراسیون و طراحی داخیاصلا دیدن لگن پر از ماهی و ظرف های سبزه و سمنو و سنجد و... تو پیاده رو ها نشون میده که روح زندگی تو همه چیز جریان داره.


خب من الان دلم می خواد که تند تند آپ کنم و پست جدید بذارم... ولی اینقدر همه جا سوت و کور شده که اصلا حسش نمیاد بر عکس خیابون ها و مغازه ها و مردم که همه چیز در حال تکاپو و جنب و جوشه.

نکنه تمام 15 روز تعطیلات همین جوری بمونید!!! یه خرده فعال باشیدآفرین بچه های خوووووب.


پ.ن امروز سبزه ام رو گذاشتم بالکن که مثلا آفتاب بخوره. بعد که رفتم بهش سر بزنم به نظرم اومد که چقدر کم شدن!!!تمام دونه ها هم کلی تو ظرف جا به جا شده بودن.هر چی فکر کردم که آخه چرا این طوری شدن که یه دفعه چشمم افتاد به چند تا پر که لای سبزه ها افتاده بود.خلاصه که شصتم خبردار شد کار کارِ این پرنده های شکمو هست.حداقل نکردن آثار جرم رو از بین ببرن




نظرات 5 + ارسال نظر
شوکولات شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://mamasho.persianblog.ir

تو هم مثل منی دلت به شدت میخواد پست بزاری؟؟؟
از آشناییت خوشبختم دخملیم...

سلاااام خوش اومدی.منم خوشبختم

مامیچکا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

ولی به نظر من تغیییر یعنی زندگی...شنگها هم در طی زمان تغییر می کنند..چیزی که مطلق باشه به نظر زنده نیست...زندگی یعنی پویایی یعنی چریان داشتن یعنی حرکت یعنی تغییر....

بله تغییر و تحول باعث پیشرفت و رو به جلو رفتن میشه. پیام بهار یعنی همین: تغییر و دوباره از نو شدن

دختری که حرفهایش را نمیخورد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

منم خیلی دکوراسیون داخلی دوست دارم... نمیدونم چرا اینقدر اینجا سوت و کور شده....

من اصلا سکون و سکوت خوشم نمیاد دوست دارم همیشه همه چیز در حال جنب و جوش باشه

کیانادخترشهریوری دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

سال نو مبارک یاسی جونم

عزیز دلم امیدوارم که امسال خیلی خوب و خوشی داشته باشی.سال نو مبارک

سارا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.nomans.blogfa.com

سلام عزیزم!!!
سال نوت مبارک...
امیدوارم به تمام آرزوهات برسی.

مرسی عزیزم همچنین برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد