دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دانشگاه

هیچ وقت یادم نمی ره وقتی جواب انتخاب رشته ها اومد چقدر گریه کردم. به جرات می تونم بگم 12 ساعت فقط اشک ریخت(نمی دونم اون همه اشک رو از کجا اورده بودم!!) که آخه چرا این دانشگاه؟چرا این رشته؟حالا باز با رشته ای که قبول شده بودم می تونستم کنار بیام اما با دانشگاهم اصلا.با اینکه دانشگاه سراسری بود و تو شهر خودم و حتی نزدیک به خونمون ولی اصلا برام قابل هضم نبود. همه این عوامل باعث شد که 4 سال دوران دانشگاه که برای هر کی می تونه دوران طلایی باشه برای من مثل همون دوران دبیرستان باقی بمونه. نمی دونم چرا انتقالی برای دانشگاه دیگه ای نگرفتم. اعتراف می کنم که من در این 4 سال اصلا بزرگ نشدم یا بهتر بگم پیشرفت نکردم. از نظر ظاهر نمی گم بلکه منظورم بزرگ شدن از لحاظ معنویه. خدا رو شکر که بعد از فارغ التحصیلی شرایطی پیش اومد که تونستم تا حدودی اونجور که می خوام پیشرفت کنم. متاسفانه این شرایط هم فقط برای یک سال پایدار بود چون سال بعدش یعنی همین سال 90 که خدا رو شکر گذشت باز شرایطی پیش اومد که دوباره منو از اهدافم دور کرد. الان که یاد دورران دانشگاه که می افتم فقط حسرت می خورم که 4 سال عمر من بیهوده گذشت. متاسفانه دوستی هم که داشتم بی تاثیر در دور کردن من از اهدافم نبود.

می دونم که آدم باید خودش شرایطی که باب میلش نیست رو تغییر بده و همون جوری که خودش دوست داره پیش بره ولی من واقعا با یه ذهنیت منفی به دانشگاه رفتم و چون کلا آدمی هستم که خیلی اهل ریسک کردن نیستم متاسفانه شرایط بر من غلبه کرد...متاسفانه...


نظرات 6 + ارسال نظر
آریاشمال جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.aryashomal.ir

با سلام و تبریک سال نو به شما
این پیام از طرف پورتال آریاشمال می باشد:
آیا تا به حال به وب سایت شخصی فکر کرده اید؟
نگران هزینه های گزاف آن هستید؟
پورتال آریاشمال در طرح بهار91 خود با عنوان هر ایرانی یک سایت اقدام به طراحی سایت با قیمت تنها 150 هزار تومان برای یک سایت همراه با تمامی امکانات و آموزش نموده است
بله .فقط 150 هزار تومان
ما در کنار این طرح یک دوره آموزشی و مشاوره ای برای مدیریت سایت نیز به صورت آنلاین و به صورت رایگان برای شما برگذار خواهیم کرد
بدیهی است .مدت این طرح سالی 1 بار و به مدت محدود ارائه خواهد شد..پس اگر از محدودیت ها-و تبلیغات های وبلاگ خسته شده اید.سایت شخصی خود را راه اندازی کنید
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما.
www.Aryashomal.ir
مراجعه نمائید.
یک سایت+ آموزش +پشتیبانی اختصاصی=فقط 150 هزار تومان

دختری که حرفهایش را نمیخورد شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

در عوض خانومی من تا تونستم مارکوپلو بودم. سال اول آی تی خوندم شیراز بعد انصراف دادم. سال بعدی برق خوندم لاهیجان انصراف دادم. امسال قبول شدم بالاخره معماری مازندران که انتقالی گرفتم گیلان :دی

خیلی با حالی.
حالا این معماری رو تا آخر ادامه میدی یا الانم تو فکر رشته دیگه هستی؟!ولی خداییش هم هر چی رشته سخته انتخاب کردی هاااا.موفق باشی عزیزم

Gemini شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

میتونم درکت کنم یاسی من دانشگامو دوست داشتم اما رشتمو نه خیلی!هی میگفتم من که آخرش نمیخوام تو این زمینه کار کنم!اصن کار نیس که بخوام کار کنم!بعد هم دورمون تو دانشگاه واقعن پر عتیقه بود خیلی حسرتشو میخورم تنها اتفاق خوب دانشگاه آشنا شدن با لئو بود وگرنه دوستام و درسا افتضاح!!!

متاسفانه تو رشته منم اصلا کار نیستخوشحالم که یه خاطره خوب از دانشگاه برات به یادگار مونده.

دفترچه خاطرات من در فرنگ شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://mydiaryinabroad.blogfa.com/

منم تقریبا یک شرایطی مثل شما را داشتم. با این تفاوت که من در رشته و دانشگاهی که می خواستم قبول شدم ولی دوستی های خوبی نداشتم. همه همش یا فقط به فکر درس بودند یا تفریح صد در صد. یک آدم حد وسط وجود نداشت!

من فکر می کنم که اگه دوستان خوبی داشتم تحمل شرایط برام آسون تر می شد.

ابراهیم چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

انشا الله سال جدید بتونی از هر نظر پیشرفت کنی به خصوص معنوی

انشاالله

بهار جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://baharswritings.blogsky.com

سلام
تازه امسال رفتم دانشگاه ،منم تقریبا مثل شمام،اصلا حس مثبت خوشحالی ندارم از طرفی دوستای خوبیم ندارم سعی می کنم زیاد باهاشون نباشم که حاصلش تنهاییه...قکر کنم ادمای کمی باشن که از موقعیتشون همه جوره راضی باشن...

سلام
بله آدمای کمی هستن که از موقعیتشون راضی هستن.
اما از من به تو نصیحت برو تو فعالیت های فرهنگی دانشگاه عضو شو و باهاشون همکاری کن.این جوری می تونی دوستای زیادی از رشته های مختلف و وروردی های مختلف داشته باشی.سرت هم گرم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد