دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دسته گل

اصولا من استاد دسته گل به آب دادن هستم و در این زمینه هم مدرک فوق دکترا از دانشگاه های مطرح دنیا گرفتم 

 

یعنی من هر وقت نشستم پای تلویزیون که یه خرده کانال هاش رو مرتب کنم، زدم همه کانال ها رو پروندم. حالا فک نکنید همون بار اول درس گرفتم ها نه تا حالا چند بار این اتفاق افتاده و من از رو نرفتم، خوب این از این. 

 

چند وقت پیش باید یه مقاله می نوشتم  برای مجله ای.راستش نمی دونم چرا از همون روز اول اصلا کششی به نوشتن این مقاله نداشتم یعنی اصلا دستم به نوشتن نمی رفت که نمی رفت.چند بار هم خواستم پس بدم ولی یه جورایی برام اُفت داشت.خلاصه با هر جون کندنی که بود اون مقاله رو نوشتم و روی دسکتاپ لپ تاپم سیو کردم. قرار بود که برای سردبیر ایمیلش کنم.ولی من یه اخلاقی که دارم اینه که عادت دارم همیشه همه چیز دور و برم مرتب باشه حتی صفحه دسکتاپم. برای همین گفتم که قبل از میل کردن، فایل های اضافی رو دیلیت کنم. بعدکاری کردم که خیلی به ندرت انجام میدم... چی کار؟ تمام "ریسایکل بین" رو هم خالی کردم...خوب دیگه خودتون حدس بزنید چی شد؟؟ بهههههله فایل مقاله ای که کلی با زحمت نوشته بودم جز همون دیلیتی ها بود و متاسفانه "ریسایکل بین" هم خالیهنوز که هنوزه از دست خودم حرص می خورم و هنوز که هنوزه سردبیر به من میگه پس اون مقاله چی شد؟ و من هم فقط یه لبخند تحویلش میدم، این جوری!


دوباره چند وقت پیش ها درست کردن ناهار با من بود. برای سرخ کردن مرغ به جای پودر سوخاری از پودر ژلاتین استفاده کردم.چشمتون روز بد نبینه...دیگه بقیه اش رو تعریف نمی کنم که چی از آب در اومد. یعنی کدبانو به من میگن...


و اما... من چند باری قالب وبلاگم رو عوض کردم تا بالاخره از یکیش خوشم اومد.اما الان که وارد وبلاگم میشم میبینم که قالب بخش نظرات فرق میکنه.یعنی این قالب سبزه بخش نظرات برای یه قالب دیگه بوده. حالا من الان چی کارش کنم؟؟؟!!!


پ.ن1 دسته گل های من به همین جا ختم نمیشه.یه طومار طولانی می تونم براتون بنویسم اما چون اینا تازه و جدید بودن گفتم تا داغ تعریف کنم.


پ.ن2 علاوه بر اینکه استاد دسته گل به آب دادن هستم، استاد سوتی دادن در حد تیم ملی هم هستم.امروز یه سوتی دادم تا یه ساعت خودم فقط می خندیدم.


بعدا نوشت:قالب بخش نظرات رو بالاخره عوض کردم.این به نظرم قشنگ تر از بقیه قالب ها اومد.

نظرات 8 + ارسال نظر
شبنم یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


دست گل شما درد نکنه که اینقد شیک دسته گل به آب میدی

پ.ن1 : قالب وبلاگو عوض کردید درست ، اما قالب نظرات رو جدا باید عوض کنید . قالب نظرات فقط وقتی از قالب خود بلاگ اسکای استفاده میکنید عوض میشه ، اما اگه قالب های جدا از خودش باشه عوض نمیشه

مرسی از راهنماییتون

دختری که حرفهایش را نمیخورد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

خوبه که... منم اینطوریم. پایه ی خودمی

بلی بلی...خوب بید

مامیچکا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

یاسیییییییی الانم که قالب نظراتت سبزه؟؟ هار هار هار هار......
اخیییییییییییییی وای ادم حرصش می گیره وقتی چیزی رو دیلیت می کنه بعد نمی تونه برگردونه... یعنی اصن یه وضییییی

آره هنوز درست نشده. باید سر فرصت بشینم درستش کنم. از این دیلیتی ها نگو که دلم خونه

سارا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.nomans.blogfa.com

سلام خانم گل!!!
اصلا غصه نخوریا......اگه طومارتو بنویسی تازه میشی عین خودم....بعد جفتمون باهم یه پت و مت جدید میسازیم!!!
سارا و یاسی...قسمت اول!!!!
ولی خداییش اون پودر ژلاتینه دیگه خیلی معرکه بووود!!!

پت و مت... ولی مزه و قیافه اش اصلا معرکه نبود

سارا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.nomans.blogfa.com

خیییییلی گلی!!!!

هاج زنبور عسل دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

منم چن روز پیش برای وبلاگم همچین دسته گلی به آب دادم جای شکرش باقی بود آخر شب بود یه جور سروتهشو چسبوندم کسی نفهمه

سر و تهشو چسبوندی؟!!!خیلی با مزه بود

آیدا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://1002shab.blogfa.com/

حالا که همه چی رو گفتی خب سوتی رو هم می نوشتی تا ما هم فیض ببریم:)

هی وااااای من...نمیشه آخه

ابراهیم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

همه ما خرابکاریم و توی زندگی هممون پیش میاد
ولی با یه نثر قشنگی تعریف کردین که زیبا کرد مطلبتون رو

واقعا؟والا این تعریفتون باعث شد یه بار دیگه برم این پستم رو بخونم،ببینم کجاش قشنگ بودممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد