دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

فردا روز سختیه برام...باید به مدیر پروژه ام بگم کاری که چند ماه دستم بوده و هی امروز و فردا کردم برای تحویل دادنش به بهانه کنکور، فعلا نمی تونم بهش بدم. یعنی اصلا ممکنه چند ماه دیگه طول بکشه. 

خیلی بده که یکی رو آدم کلی حساب باز کرده و بهت اعتماد کرده بعد تو هی بد قولی کنی.آخه اون آقاهه هم خیلی مرد محترمیه و خیلی هم برای من احترام قائله. هر دفعه که باهاش صحبت میکنم کلی خجالت میکشم اینقدر که محترمه.حالا من چه طوری بهش بگم؟ دوست ندارم فک کنه که دارم از موقعیتم سوء استفاده میکنم.

البته من کارم حاضر بود و سه شنبه هفته پیش حتی بردم به مدیر پروژه نشون دادم و یه خرده هم ایراداتش رو گرفت و قرار شد که این هفته تحویل بدم. ولی من همیشه برای اینکه یه کار بی عیب و نقص تحویل بدم، باید یه نفر دیگه که تخصصش در این زمینه بیشتره کارم رو تائید کنه. حالا چهار شنبه کارم رو بردم تا اون سر دنیا بهش نشون دادم، آقا زد کل پروژه منو ترکوند یعنی به معنای واقعی کلمه ترکوند هااااا.در این حد که دوباره باید بشینم صد برابر بیشتر روش کارکنم تازه با چند نفر متخصص دیگه در زمینه های دیگه که من تا حالا وارد اون تخصص ها نشدم صحبت کنم. وای خدا! من از کار تحقیق بدم میاد آخه کی رو باید ببینم؟

به نظر شما اگه آدم 30-40 تا پروژۀ ضعیف تا متوسط انجام بده و تحویل بده و آمار کارش رو ببره بالا بهتره یا اینکه 5-10 تا پروژۀ پر مغز و قوی تحویل بده ولی در عوض آمار کارش این جوری خیلی بالا نره؟به طبع به همون اندازه که کار تحویل میدی خوب پول هم میگیری دیگه.

اگه نظر من باشه میگم دوست دارم که آمار کارم پایین باشه ولی در عوض یه کار قوی تحویل بدم. حالا نظر شما چیه؟؟؟

برای فردا دعا کنید که خیلی خجالت نکشم و یه خاکی بر سرم کنم!


نظرات 9 + ارسال نظر
ehsan شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

خدا وکیلی اصلا این پست رو خوندید و کامنت گذاشتید؟!

Gemini شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

lمن برات دعا میکنم یاسی جان1
والا تو ایران که مبنا بیشتر کمیته متاسفانه!حالا یه دعایی برات میکنیم اصن مشکلی پیش نیاد عزیزم

مرسی از محبتت جمینی جوووونم

مامیچکا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

خوب صد البته که کار کم ولی قوی رو ادم بیشتر دوست داره...
ولی واقعا اگه می خوای بد نشه ببر همینو نشون بده بگو من تا این حد تونستم و بگو دوست داری بیشتر روش کار کنی تا بهتر بتونی تحویل بدی یا قبول می کنن یا نمی کنن دیگه خواهر مرگ که نیست که....
خجالت کشیدن هم نداره مگه نمی گی خیلی پروژه ات خوب بوده... ببر نگران هم نباش....
همه چی عالیه...

قبول که میکنن ولی خوب من تا قبل از این کلی امروز و فردا کردم حالا هم باید بد قول بشم. من از بد قولی خیلی بدم میاد و حالا خودم دقیقا همین طوری شدم.

کیانادخترشهریوری یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

چی شد پروژه؟

همه چی بهم گره خورده کیانا

ابراهیم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

پس که اینطور
تحقیق اگه خوب باشه و با وسواس انجام بشه خیلی می تونه در کارها به درد بخوره . امیدوارم هرچه زودتر کارتون رو انجام بدین و اما به نحو احسن

امیدوارم...

فروغ خردادی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

منم همیشه ترجیح میدم کاری که بهم محول شده به بهترین نحو انجام بدم...آخه فکر میکنم کیفیت مهم تر از کمیته...مثلاچند ماهه منتظر یه کنفرانس خیلی معتبرم تا بتونم مقاله ام رو براشون بفرستم ام اما تو این مدت خیلی ازموقعیت های کاری که براشون صرفا تعداد مقالات مهم بوده نه کیفیت و فاکتورهای کنفرانس یا داخلی و خارجی بودنش رو از دست دادم...با نظر مامیچکا هم موافقم .

متاسفانه خیلی جاها کمیت رو فدای کیفیت می کنن.

فروغ خردادی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

معلومه حسابی چسبیدی به این پروژه...پیدات نیست خانومی!

نه بابا...من که فقط از صبح تا ظهر که سر کارم روی پروژه کار می کنم.چون این پروژه هم به محل کارم مربوط میشه دیگه! تو خونه که اصلا حرفش رو نزن.بدم میاد تو خونه هم کار کنم!
اگه کم می نویسم چون سوژه و موضوعی برای گفتن ندارم

Gemini پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

کجایی یاسی؟
تو کنکورت با ما بهمن بود؟من فکر کردم با وزارت بهداشتید که تو خرداد و نیره معمولن.چرا نمیاد جوابا؟

همین دو رو بَرام عزیزم
نه عزیزم وزارت بهداشتی نیستم!من هم سراسری شرکت کردم هم آزاد که تو اردیبهشت بود.مگه خودت نگفتی ششم جوابا میاد؟!

ابراهیم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

امام هادی (ع): “بهتر از نیکی، نیکوکار است، و زیباتر از زیبایی، گوینده آن است و برتر از علم، حامل آن و بدتر از بدی، عامل آن است وحشتناک تر از وحشت، آورنده آن است.”

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد