دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

پس انداز

اخطار! با یک پست کمی خاله زنکی رو به رو هستید!!

امروز می خوام یه اعترافی بکنم...

من اصلا مغز اقتصادی ندارم و اصلا بلد نیستم پول جمع کنم در نتیجه گاهی اوقات به شدت ولخرج میشم برای همین الان پس انداز آنچنانی ندارم.

همیشه همه پول هام خرج خرید کردن های خرده ریز میشه و همیشه هم بعد از این جور خریدها کلی راضی و خوشحالم!

مثلا مثل چی؟مثل لوازم آرایش!!! در صورتی که من اصلا اهل آرایش غلیظ نیستم همیشه خیلی ملایم و ملیح و دختروونه آرایش میکنم ولی نمی دونم چرا همیشه از دیدن لوازم آرایش رنگ و وارنگ کلی انرژی میگیرم و سریع می خرم. یا مثلا بدلیجات. علاقه من به بدلیجات دوره ایه. یعنی هر دفعه از یه چیزی خوشم میاد و بهش گیر می دم این روزا هم گیر دادم به گوشواره.

خب شاید بگید مشکلش کجاست؟بالاخره آدم خرید میکنه دیگه!بله درسته اما روش درست خرید کردن هم مهمه.نه مثل من که چهارشنبه یه گوشواره خریدم بعد جمعه دوباره یه مدل دیگه گوشواره دیدم و خوشم اومده و خریدمش.در صورتی که من الان یه کلکسیون گوشواره دارم در این حد که می تونم یه مغازه بزنم!!!! بعد تازه می دونید چیه؟ اگه نخرمش مثل مَته میره رو مُخم بعد منم از اون طرف می رم رو مخ مامانم که چرا نخریدمش!!!! من اونو می خوااااااااااام بعد دو روز بعد میرم می خرمش و آروم میگیرم.

در صورتیکه من ماهیانه حقوق نمیگیرم که بگم خب اشکال نداره ماه بعد با حقوقم جبرانش میکنم.

اینه که حسابی دچار عذاب وجدان شدم که این پول های بی زبون رو خرج چه لوازم غیر ضروری میکنم!آخه خب دوست دارم چی کار کنم؟!


نظرات 12 + ارسال نظر
کیانادخترشهریوری یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

منم این حسو نسبت به مانتو و پالتو دارم! راستش دیگه حالم به هم میخوره از رفتار خودم!

راست میگی کیانا؟ منم گاهی از دست خودم خیلی ناراحت میشم

فروغ خردادی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

به نظر من وقتی حقوقتو میگیری یه قسمت عمده اش روبذار کنار...مثلا طلا بخر .که نتونی بهش دست بزنی و بقیه اشو هر جور دوس داری خرجکن.

این چند بار اخیر همین کار رو کردم فروغ جون.اما به جای طلا یه کار دیگه کردم!!

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

عزیزم جدی اگه میخوای برنامه ریزی داشته باشی یه دفترچه درست کن و توش بنویس که چی میخوای.... اینطوری هوای کارتو داری

آخه اگه یه چیزی ببینم خوشم بیاد و جزء برنامه هام نباشه چی؟فک کنم باید تمرین ریاضت کنم و به نفسم حسابی غلبه کنم

مامیچکا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

خوب این راه حل داره...
تو ژیری هر جا دیدی پولات ته کشید ازدواج کن

چه عجـــــــــــــــــــــب خانوووووووووم
هه هه هه مامیچکا بازم که "پ " رو اشتباه تایپ کردی دخترم!!
ولی عجب راه حلی دادی ها عمرا اگه به ذهنم میرسید

فاطمه دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://manism.blogsky.com/

همه دخترا همینجورن دیگه:))) تو این ولخرجی ها خیلی هم خوش میگذره ادامه بده از زندگی لذت ببر...

بههههههههههله همه ما دخترا همین طوریم دیگه

مهدی باهوش دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://bafayde.mihanblog.com

سلام.وبلاگ قشنگی داری و قالب شادی داره.
بی زحمت به وبلاگ من هم سر بزن و اگر تمایل داشتید وبلاگم را با نام پسر نویسنده لینک کنید و به من خبر دهید تا لینکتان کنم.
خیلی ممنون

ابراهیم دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://namebaran.blogfa.com

اصلا وقتی توی ذهن آدم می افته که باید یه چیزی رو بخره انگار تمام آرامش آدم سلب میشه و تا اون جنسو نخره همش بهش فکر می کنه

اره واقعا ارامش از ادم سلب میشه!

هاج زنبور عسل سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://shm88.blogfa.com

منم ولخرج بودم البته تاقبل از ازدواجم ولی حالا دیگه ولخرج نیستم
ببین بهترین کار اینه که یه حساب پس انداز برا خودت باز کنی وهر ماه خودتو ملزم کنی یه مقدار بریزی به حسابت هر چند کم باشه

به نکته خوبی اشاره کردی عزیزم.فک کنم این خاصیت مجردی باشه، بعد از ازدواج آدم دیگه باید دَمِ خرج و مخارج رو داشته باشه.

کامیار سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://kamyar22.javanblog.com

چقدرعجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت برنمی گرده تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه

الان این دو تا آیکون چه ربطی به این متن داشت؟؟!!

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.nomans.blogfa.com

یاسی جونم سخت نگیر....
ما دخترا دلمون به همین چیزا خوشه دیگه...
تا یه سنی از این کارا میکنیم بعدش دیگه همه چیو واسه شوهر و بچه هامون میخوایم!!!
بهشت زیر پای مادران است

راست میگی سارا جون!منم هر وقت می خوام به خودم دلداری بدم میگم خوب چی کار کنم دلم به همین چیزا خوشه دیگه
ولی عجب اینده نگری هستیا.حالا کو تا بچه
راستی امتحانا خوب پیش میره عزیزم؟

ابراهیم جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم .

مهتاب شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

من هم این مشکل رو دارم شدیدددددددد
راهش اینه که زیاد دورو بر این مغازه ها نریییییی
یعنی حتی نگاه کردن هم ممنوع

حالا ممکنه یکم افسردگی بگیری ولی اونوقت به پولها ت فکر کن

ولی بدون شوخی هروقت اینجوری میشم سعی میکنم کمتر برم این مغازه هایی که دوست دارم چون چشممو بگیره یا مغزمو سوراخ میکنه یا جیبمو

اول مغزم سوراخ میشه که باعث میشه جیبم هم سوراخ بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد