دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

همسایه ها یاری کنید تا من... + یه حس خوب

دیگه رسما دارم از دست این بلاگ اسکای خُل میشم! آخه این چه تنظیمات بی خود و محدودیه که داره؟!

می پرسید چرا؟ برای این که من از وقتی که این وبلاگ رو راه انداختم دوست داشتم اون گوشه سمت راست یا چپ وبلاگم(بسته به قالب فرق فوکوله) یه مختصر بیوگرافی از خودم داشته باشم که هر کی برای اولین بار میاد اینجا یه پیش فرضی از من ِنویسنده داشته باشه. ولـــــــــــــــــــــــــــــی... ولی تا عکس نذاری متنی که از خودت تعریف کردی!!! رو نشون نمی ده. حالا این عکس حتما باید با فرمت gif باشه و حتما نباید بیشتر از 20k باشه.

حالا عکس با این شرایط که خیلی کم پیدا میشه. برای همین مدتی بی خیالش بودم تا همین چند روز پیش... کلی گشتم یه سایتی پیدا کردم که به صورت آنلاین هم حجم عکس رو کم میکنه هم فرمت رو عوض میکنه. ولی وقتی رو عکس این کارا رو انجام می دم کیفیتش خیلی بد میشه یه جورایی هم شطرنجی میشه هم رنگ عکس عوض میشه. با برنامهpaint هم نمی دونم چرا حجم عکس بیشتر میشه به جای اینکه کمتر بشه؟!!حالا دیگه فاکتور میگیرم که چقدر وقت گذاشتم که عکسی پیدا کنم هم دوسش داشته باشم هم اینکه به قالبم بیاد.

آهااااااااااااااااااای ایها الناس بگید چی کار کنم؟


پ.ن این قالبم رو خیلی دوست دارم.می دونید هربار که میبینمش حس یه صبح دل انگیز بهاری بهم میده که شب قبلش یه نمه بارون زده و آفتاب بهاریِ فردا صبحش رو این قطره های بارون که هنوز خشک نشدن  انعکاس خیلی خوشگلی میده.از اون روزا که آدم کلی پر انرژی و خوشحاله و کلا روز، روزِ آدمه...(من خیلی بلد نیستم با کلمات بازی کنم و هیچ وقت انشا نوشتن رو دوست نداشتم.ولی این حس ها هَویجّوری بهم دست داد)

نظرات 10 + ارسال نظر
مامیچکا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ http://mamichka.blogsky.com/

بله متاسفانه بلاگ اسکای این محدودیت رو داره...
برای منی که از بلاگفا اومدم خیلی زجراور بود اولش ولی بعدا عادت کردم...
والا من خودمم موندم باید چیکار کنم... این عکسی هم که من دارم از قدیم تو گوشیم بود که ریختم تو کامی هم بعد گذاشتم تو وبلاگ... کلا نمی تونم کمکت کنم

مرسی عزیزم از اینکه همیشه اینقدر آنلاین هستی

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

عزیزم با برنامه office picture manager انجام بدی هم حجم رو کم میکنه هم کیفیتو همونجوری نگه میداره بدون تغیییر

با این برنامه هم کار کردم پری جون. شاید چون هم حجم رو کم میکنم هم فرمت عکس رو عوض میکنم کیفتش میاد پایین.

ابراهیم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

قالبتون که حرف نداره
اما من هنوزم میگم که بلاگفا با تمام گیر کردن هاش بهتر از این سرور های دیگه است و امکاناتش بیشتره و کار راحت تر

ممنون
خداییش تا حالا بلاگ اسکای هم اذیتی نداشته به جز این یه مورد که فقط زحمت آدم رو زیاد میکنه.

سما جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

الان که هم یه عکس خوشگل داری هم توضیحات مشکل چیه؟

اره‏ ‏سما‏ ‏جون.بعدا‏ ‏از‏ ‏کلی‏ ‏تلاش‏ ‏بالاخره‏ ‏موفق‏ ‏شدم.‏ ‏انگار‏ ‏فقط‏ ‏می‏ ‏خواست‏ ‏من‏ ‏بیام‏ ‏اینجا‏ ‏یکم‏ ‏غرغر‏ ‏کنم‏ ‏تا‏ ‏درست‏ ‏بشه.

هاچ زنبور عسل جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

خب خدارو شکر مث اینکه مشکلت حل شده ولی اگه حلم نشده بید من که نمی تونستم کمکت کنممن همون بلاگفاروهم سر در نمیارم چه برسه به بلاگ اسکای

از دست تو

سما شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

نمیشه واسه شما خصوصی فرستاد؟ لطفا عمومیش نکن مرسی

حواسم هست عزیزم.اتفاقا خوب شد گفتی که تو قسمت توضیحات به این موضوع خصوصی هم یه اشاره ای بکنم.

Gemini دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

منم قالبتو دوس دارم!اتفاقن بلاگفاش بود و خیلی خوشم اومد!

مرسی عزیزم

فروغ خردادی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

عزیزم با فتوشاپ میتونی هم حجم عکست روکم کنی بدون اینکه تغییر در کیفیت عکس به وجود بیاد و هم فرمتش رو تغییر بدی.

اومدی از سفر؟ خوش گذشت؟
مرسی از راهنماییت...فعلا درست شده تا بعد اگه خواستم عکس رو عوض کنم!

سیندرلا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

والا من که با عکس وبلاگم مشکل نداشتم خدا رو شکر چون یه عکس دائمی هست و همون اول کاری هم مشکلی برام به وجود نیاورد.
قالبت هم خوشگله.

مرسی عزیزم
کامنت هاتون رو تو وبلاگ مامیچکا زیاد دیدم.خوشحالم که به منم سر زدید

عارفه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
اگه روی قسمتی که پایین متن نوشته شده توسط یاسی روی اسمت کلیک کنیم بعد تماس با من میشه خصوصی بلاگ اسکای که میات توی صندوق پستی بلاگ اسکای عزیزم

سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنون از اینکه این راهنمایی رو کردین.اصلا نمی دونستم برای نظر خصوصی باید این کار رو انجام بدیم.بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد