دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

Ich liebe das Deutsche und Deutschland

 این مدت که جام ملت های اروپا شروع شده من فقط تونستم یکی دوتا از بازی های آلمان رو ببینم تا دیشب که با ایتالیا بازی داشتن.آی که من چقدر حرص خوردم. برای اینکه اصلا خوب بازی نکردن اصلا. حالا هم باید برن برای سوم چارمی مسابقه بدن.ایتالیا کوفتش بشه ایشالا.اصلا دعا می کنم اسپانیا ببره ولی ایتالیا اول نشه.تعصب رو دارین دیگه؟همه عالم و آدم می دونن که من چقــــــــــــدر عاشق آلمانم.یادمه از موقعی که دوم و سوم راهنمایی بودم همیشه برنامه های شبکه آلمان رو نگاه میکردم و خوب چون توی اون سال های مدرسه عشق فوتبال بودم همیشه موقع بازی های جام جهانی و جام ملت های اروپا فقط بازی های آلمان رو دنبال میکردم و به شدت هم نسبت به برد و باخت تیمشون، آخ ببخشید تیممون! تعصب داشتم و واقعا موقع گل خوردن ها حرص می خوردم اساسی!!! آهان... از همون اول هم عاشق میرسلاو کلوزه و میشاییل بالاک بودم.(آخیـــــــــــــی یادش بخیر! چقدر سر خوش بودم. وقتی الان رو با 3 سال پیش مقایسه می کنم که چقدر برای بازی های جام جهانی شوق و ذوق داشتم، متعجب میشم که واقعا در عرض 3 سال چقدر روحیاتم و دغدغه هام عوض شده!! یعنی بزرگ شدم؟!)

خیلی هم فکر کردم دلیل این همه عشق ورزیدن و ارادت من به آلمان چی می تونه باشه؟ تنها جوابی که براش پیدا کردم اینه که به شددددددددت روح هوتلور(بخونید Hit*ler) در من حلول کرده! یه چیزی در گوشی بهتون بگم؟من اصلا از آدولف جونم بدم نمیاد مخالف کشت وکشتار و کوره های آدم سوزی که راه انداخته بود هستم ها اما در کل ازش خوشم میاد و تا حدودی هم عقایدش رو می پسندم(به جز همون قتل عام و این حرفا).وقتی میگم  روحش در من حلول کرده دلیل دارم چون گاهی وقتا به طور خیلی غیر ارادی تو جمع دوستام از اون سلام های مخصوص آدولفی میدم...از همونا که دستشون رو میبرن بالا...

خلاصه این بود انشای ما در مورد عشقمونالبته نمی دونم چرا مدتیه این عشقم کمرنگ و سرد شده.اینم یه مورد دیگه از تغییر روحیاتم!!

پ.ن پست قبلی رو رمز دار کردم...قبلا هم گفته بودم، از اینکه آه و ناله و فغان راه بندازم خیلی بدم برای همین اول تصمیم گرفتم که پست قبلی رو حذف کنم اما به خاطر احترام به کامنت های شما دوستان، رمزدارش کردم.


نظرات 13 + ارسال نظر
Gemini جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://leogemini.blogfa.com/

من آلمانو یه زمانی دوست داشتم اما الانه!اصلن!
بالاکو دوست داشتم همیشه!خیلی آقاس

جمینـــــــــی آخه این آیکون سبزه چیه؟؟؟؟
اصلا همشون آقانراست میگم دیگه...خانوم که نیستن

مامیچکا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

یاسیییییییییییییییییییی

مامیچکاااااااا
(عزیزم کامنتت رو منتقل کردم به این پست)

مامیچکا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ


یاسییییییی جونم...
ایتالیای زشتتتتتتتتت ایشالا همه شون اس*هال بگیرن...
وای من که عاشق المان..اتفاقا منم خیلی ادولف رو دوست دارم به نظر من خیلی ادم محکمی بوده....
میرسلاو جونو که نگوووووو من عاشقشم با اون قد بلندشششششش اصولا عاشق المانی های نوک دماغ تیزم
میشاییل که گوله نمک منههههه خیلی بانمکه بچم...
بمیرم حتما خیلی غصه خوردن...
اینی که نوشتی یعنی چه؟؟

بابا تو که از من بدتری
ولی فک کن سرِ بازی با اسپانیا اس*هال بگیرن دیگه نمی تونن تو زمین بدون
میرسلاو لهستانی الاصله عزیزم ولی خداییش خیلی جذابه
بالاک همیشه منو یاد پسر بچه هایی که تازه از خواب پا شدن می اندازه... همیشه موهاش بهم ریخته اس
این جمله یعنی من عاشق زبان آلمانی و کشور آلمان هستم.

مامیچکا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

یادمه تو جام جهانی که ارژانتین رو 4 - 0 برد من به همه دوستام شیرینی دادم... وای چقدر به طرفدارهای ارژانتین زبوندرازی کردیم...اهشون گرفت مارو

من که اون موقع یادمه اینقدر استرس داشتم همه انگشتام یخ کرده بودن.
آلمان یه مجری داره من خیلی دوسش دارم...امروز اینقدر ناراحت بوووود، دلم کباب شد

هاچ زنبور عسل جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

من که خیلی وقته از فوتبال بدم میاد دیگه
ولی دیشب چون همسری داشت نیگا می کرد یه نیمچه نیگایی کردم ولی یه چی میگم بهت بر نخوره ها هر چند چشم هیچکودومو نداشتم نه آلمان نه ایتالیا ولی چون از آلمان بیشتر بدم میومد ترجیح می دادم ایتالیا ببره که بعداً فهمیدم برده


خوب این یه موضوع سلیقه ایه من چی بگم آخه!!(روشنفکری و انعطاف پذیریه منو داری دیگه)

فروغ خردادی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://khordadi.persianblog.ir/

بابا آلمانییییییییییییییی

سیندرلا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

من الان هیچ حسی به فوتبال ندارم اصلا

منم خیلی از اون حس هایی که تو دوران مدرسه و دانشگاه به فوتبال داشتم الان فروکش کرده. دیگه الان فقط از اطرافیان نتیجه رو می پرسم.

سیندرلا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

یه دوستی هم داشتم از بس عاشقه بالاک بود اسمشو گذاشته بودیم نگین بالاک.
یعنی همه با این اسم میشناختنش.
نوشته بودی بالاک یاد اون افتادم.

آخـــــــــــی چه بامزه
من یادمه اون وقت ها تو مدرسه ما همه عاشق نیکبخت بودن.کسی اصلا فوتبال خارجی نگاه نمی کرد.از بس که من آلمان آلمان کردم همه کشیده شدن اون سمت و جالبه که همه بچه ها از میرسلاو کلوزه خوششون اومده بود

احسان شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

تو مسابقات یورو 2012 دیدار رده بندی (سومی و چهارمی) وجود نداره.
امروز تیم المان به کشورش برگشت.

راست میگین؟من نمی دونستم... چه بــــــــــــد

کیانادخترشهریوری شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

تیم فقط اسپانیا و کاسیاس جیگر

الان که آلمان حذف شده دیگه برام مهم نیست فقط ایتالیا ببازه تا من و مامیچکا یه خرده دلمون خنک بشه
بذار برم این کاسیاس رو سرچ کنم ببینم چه شکلی هست حالا!!

مامیچکا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

وای یاسی جون چقدر نظراتت قشنگ بود با اججازه عمومی می کنم

خواهش می کنم عزیزم...خوشحال میشم

سارا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.nomans.blogfa.com

سلام یاسی جونم....
هیتلر؟؟؟؟؟؟
پس تو هم از هواداران فوتبال و آلمان هستی....
من که چیزی از اینا سر در نمیارم.
نه فوتبالو دوس دارم نه آلمانو

سلام عزیزم
من بیشتر هوادار آلمان هستم تا فوتبال. چون اصلا بازی بقیه تیم ها و باشگاه ها رو پیگیری نمی کنم

ابراهیم چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com

من که حتی یه دونه بازی رو هم ندیدم
واقعا وقت نداشتم
البته منم همیشه طرفدار آلمان بودم
و داداشم اسپانیا

چه خوب که شما هم طرفدار آلمانین...
بالاخره طرفدارای آلمان تو این وبلاگ 3 تا شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد