دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

تعطیلات

چه پستی شد این پست... اول یه پست بلندبالا نوشته بودم بعد رمزیش کردم حالا هم با دخل و تصرف در متن دوباره عمومیش کردم.


من نمی فهمم این تعطیلات تهرانی ها دیگه چه صیغه ای به خدا؟ از تعطیلی بی خودی و صد البته زورکی بیزارم...

آخه اینهمه تعطیلات برای چیه؟ فقط موقع این جور تعطیلات آمار کشته ها و زخمی ها توی جاده بالا میره. خدا خودش به خیر کنه.خدایا خودت مراقب همه مسافرای توی جاده و توی هوا باش لطفا!

حالا شما فکرشو بکنید محل کار من از 28 تا 11 هم تعطیل کرده حتما پیش خودشون فکر کردن با این وضع خرابی که بودجشون داره و حقوق نمیدن، یه خورده با این تعطیلی ها، هزینه برق و تاسیسات و کولر و هزارتا کوفت دیگه رو کاهش میدن حتما بعد از تعطیلات هم ازت توقع دارن که آمار کارتو ببری بالا...چه رویی دارن به خدا حقوق آدم رو نمیدن ازت توقع کار زیاد هم دارن. یعنی کار کن اما مجانی!! من دیگه رسما دارم خُل میشم!!! حالا این وسط خانواده از خاله و دایی گرفته تا مادربزرگ و...ازت توقع دارن حالا که تعطیل و بی کاری تمام برنامه هات با برنامه های اونا جور باشه. 

ولی خداییش ها درسته که من خیلی از محل کارم غرغر می کنم اما انگار وقتی که نیست انگار بدتره...

خلاصه اینکه از چیزی که اجبار و زور باشه بیـــــــــــــزارم...مثل این تعطیلات زورکی. هه! یه بار این جمله رو به یه نفر گفتم آقا به تِریز؟؟؟ قباش بر خورده بود. حتما از اونا بوده که هرروز می خواسته همه چیز رو به آدم تحمیل کنه و زور بگه! حالا فکر نکنید من خیلی دختر سرِخود و بی پروایی هستم ها نه! ولی خوب هر چیزی منطقی و نرمالشه خوبه و از یه حدی که بگذره غیرقابل تحمل میشه.چه محدودیت بیش از حد باشه و چه آزادی بیش از اندازه!!


نظرات 10 + ارسال نظر
سیندرلا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

خب حالا تعطیل کنه شده سعی کن ازش استفاده کنی و به جهنم که مملکت میخواد چی بشه.

یعنی من عاشقتم که اینقدر ریلکسی
آخه همه جا تعطیله! چه استفاده ای؟!

Gemini دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

منم متنفرم از این تعطیلات یاسی!خیلییییییییییییی زور داره!همه جارو هم تعطیل کردن!

آدم کسل میشه

بسامه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

ای وای یاسی جون...نگووووووو... محل کار ما هم همون جوریه هاا... باورت میشه هر روز هروز همه چی گرون میشه تنها چیزی که تکون نخوره حق التدریس ماست که از سال 89 همون مونده تا الان....
مگه حق داریم بگیم یه خرده حق التدریسها رو ببرین بالا...
...یاسی...مگه تو می خوای بمونی که انقدر غصه می خوری؟ که کلا بی خیال عرق ملی و اینا شدم می خوام در یکی دو سال اینده بپرم..

ببین ما هرجا که بریم بالاخره اصل ونسب و ریشه مون همراهمونه هیچ وقت هم ازمون جدا نمیشه.
متاسفانه به خاطرCیاس*ت مردم از ایرانی بودن و مسلمون بودن خودشون ناراضین...ولی عرق ملی یه مقوله جدا از این حرفاست و نباید با چیزای دیگه قاطی بشه.
اتفاقا من به شدت عرق ملی دارم و به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم

مریم ق دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://maryammgh.blogfa.com

نه این که ممکلتمون خیلی گل و بلبله، تعطیل کردن که مردم یکم استراجت کنن!

کیانادخترشهریوری سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

بدو بیا تبریز...

نشد بیایم کیانا

ابراهیم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ http://namebaran.blogfa.com/

خوش به حالتون
من انقدر دلم تعطیلات می خواد که حساب نداره
واقعا خسته ام
و این روزها رو هم تعطیل نیستم
مثلا خبرنگاریما

چه جالب...من نمی دونستم شما خبرنگارید

سما سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

بابا تعطیلات که خووووووبه من منتظر همچین فرصتام
راستی یاسی جون شما رمز گذاشتی دیگه آره؟

آره عزیزم...ولی بعد بی خیال پست رمزی شدم

madmazel سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ http://notebook5.blogfa.com

خوش بحالت یاسی
اینجا جواب کامنتمو نده چون من میام می خونم و میرم به خاطر عروسی نتونستم مثل آدم مرخصی بگیرم

گاهی وقتا هیچ جوری برنامه های آدم با هم هماهنگ نمی شن

هلال سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://hiiilal.blogfa.com/

از این جاهایی که بیگاری میکشن تا دلت بخواد تو این مملکت زیاده!!
امیدوارم تو این تعطیلی ها حسابی بهت خوش بگذره...

ممنون عزیزم

جور دیگر باید دید! سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://POSITIVE-ENERGY.BLOGFA.COM

ما که دائم التعطیل شدیم!

چرا عزیزم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد