دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

ارزیابی

خوب راستش چند ماهیه که یه موضوعی برای یه پست جدید هی توی سرم وول می خوره. اولش تصمیم گرفتم که به مناسبت اولین سالگرد تاسیس وبلاگم و اینکه یک سال از دوستی منو شما گذشته باشه این موضوع رو بگم. بعد فکر کردم دیدم که سالگرد تاسیس وبلاگم 16 اسفنده و روزای آخر سال هست و سر همگی حسابی شلوغه و ممکنه که به اون صورت عملی نشه. برای همین گفتم که در یه فرصت مناسب!

و این فرصت مناسب امروز به وجود اومد... چه طوری؟ عرض می کنم خدمتتون!

امروز از یکی از دوستان بابت پست قبلی کامنتی داشتم برای تبریک تولدم و اینکه گفته بودن که تا الان فکر می کردن من بیشتر از 30 سال سن دارم!!!!!!(کامنت آقای ابراهیم). خوب برای من که تا الان هر کی منو دیده و گفته که بیشتر از 22 سال بهت نمی خوره یه خرده غیر قابل هضم بود در حالیکه کلی هم خنده ام گرفته بود. آخه 30 سااااااال!

حالا می خوام چی کار کنم؟ من دوست دارم بدونم که توی این مدتی که(7-8 ماه) منو و شما با هم دوستان مجازی هستیم و به وبلاگ همدیگه رفت و آمد داریم و با هم یه جورایی در ارتباطیم، شما تا الان با نوشته های من چه برداشتی از من دارین؟ شخصیت منو چه طوری دیدین؟ حتی چهره و قیافه ام رو چه طوری تصور کردین؟ تا قبل از اینکه پست پایین رو بنویسم حدس می زدید من چند سالم باشه؟ و هر چیزی که در مورد من به فکرتون میرسه رو خواهش می کنم که بگید. مطمئن باشید که من جنبه انتقاد پذیری زیادی دارم.

حتی از شما دوستان خاموش و دوستانی که تازه با هم آشنا شدیم هم خواهش می کنم که نظرتون رو بگید چون واقعا برام مهمه!!

 پ.ن1 هر روز ظهر وقتی از سرکار میام خونه قبل از خواب یه خرده وب گردی می کنم و بعدش هم لا لا...ولی امروز با خوندن کامنت آقای ابراهیم خواب به کلی از سرم پرید.

پ.ن2 تو رو خدا یه ذره فسفر بسوزونید و خوب فکر کنید. نیاید بگید نمی دونم و از این حرفا هااااا...

بعدا نوشت: از روی جواب کامنتا تقلب نکنید هاااا


نظرات 9 + ارسال نظر
بسامه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://tangooo.persianblog.ir/


ich weiss es nicht

du bist sehr schon (خوشگل)

خوب به نظرم تو تقریبا همقد منی.. 165 و یه خرده لاغرتر..موهات قهوه ای و چشمات قهوه ای و پوستت سفیده...
خلی انسان ارومی هستی... حت وقتی عصبانی میشی هم ارومی.. خیلی راحت می خندی..و کلا پایه ای...
اصلا جیگری گیامتتتتتتتتتتت

Ich liebe dich
خوب همه رو درست حدس زدی فقط با یک سانت اختلاف قد(من 164).
رنگ مو و چشمام هم درست گفتی. پوستم نه خیلی سفیده نه خیلی سبزه. یه حد وسط.
اینکه خیلی آرومم هم دقیق زدی وسط خال
Danke schön mein schatz

کیانادخترشهریوری دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ

یه دختر صورتی و شاد و حساس...مثل باربی

آخه منم حساااااااس

حسین دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

سنتون رو همین حدودا فکر می کردم باشه.
اما چهرتون:
قد متوسط و موهای بلند مشکی و یک کم صورت گرد و توپول
چشم تیره و پوست نه خیلی روشن.
مرتب و ترو تمیز،ناخون کوتاه دیگه خوش خلق و صبور و با لباس اسپرت(چی شد!)
خیلی ایده آل شد نه؟
درست حس زدم؟

چه حدس های بامزه ای زدید!
یکی یکی اشتباهاتون رو صحیح می کنم.
موهام قهوه ای، صورتم اصلا توپول نیست، اتفاقا ناخون هام بلنده، گاهی وقتا هم لباس اسپرت می پوشم اما نه همیشه!

رها دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://rangberang.persianblog.ir/

سلام یاسی جان
من تازگی اومدم اینجا و هنوز آرشیوتم نخوندم که زیاد بتونم نظر بدم اما با همون دو - سه پست آخری که خونده بودم به خیالم 23 - 24 ساله بودی.که خوب، فهمیدم همون حدودی!!
کلا غمت نباشه عزیز

سلام عزیزم
مرسی مامان خانومی

ابراهیم دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
بعدش که نوشتم 30 تازه یادم اومده که شما گفته بودین 24 . اما خب من نمی دونم چرا همیشه از نوشته هاتون این حدس رو می زدم و می تونم بگم که فکرتون به بیش از 30 می رسه یعنی درک فکریتون بالاتر از سنتونه . به نظر می رسه که بسیار شاد و سرزنده باشین و فعال . از خرید هم خوشتون میاد .

سلام
راستش باید بگم که خیلی هم فعال نیستم

مریم ق دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://maryammgh.blogfa.com

من همه ی این چند ماهو باهاتون نبودم و الا می گفتم! راستش منم فکر می کردم سنت بیشتر از اینا باشه. در واقع مشغله ی کاری که خیلی وقت ها ازش صحبت می کردی باعث می شد فکر کنم سنت بیشتر از این حرفاست

خودم هم به این نتیجه رسیدم که شاید سبک نگارشم باعث شده که بیشتر از سنم به نظر بیام.

هلال سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://hiiilal.blogfa.com/

پس همه رو که توی جواب کامنت اول لو دادی دختـــــــر!!
اما قبل از اینکه قسمت کامنت هارو باز کنم ...یه دختر ریز نقش و لاغر و خیلی روشن (بور و سفید و چشمای روشن عسلی) توی ذهنم بود! سنتم فکر کنم تو مایه های 24-25 باشه؟!

ئه راست میگی ها هلال اصلا حواسم نبود خودم رو لو ندم
درسته لاغرم اما اصلا بور و روشن نیستم

سما چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://samaiiii.blogfa.com/

نباید کامنتا رو تایید میکردی تا ما تقلب نکنیم دختر خووب
از نوشته هات برمیاد خیلی خیلی آروم باشی و مهربون...دل نازک و حساس...
احساس میکنم قد بلند و لاغر باشی... و فکر میکنم همش ناخونات لاک داره خب حسمه دیگه تو هم گفتی راستشو بگین

آره سما جون اصلا حواسم نبود تائیدشون نکنم
پس از نوشته هام هم پیداست که خیلی آرومم؟! آخه تو دنیای حقیقی هم با هر کی آشنا میشم سریع می گن تو چقدر آرومی
همیشه که نه اما بعضی موقع ها لاک میزنم.
واقعا چقدر نظراتتون برام جالب بود

سیندرلا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

یه دختر محکم و دوست داشتنی البته من 24 اینا حدس میزدم.

قربون تو دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد