دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

دفترچه عقاید

هر روز دنیا را با تازگی آن روز میبینم.

بازگشت غرور آفرین:))

سلام سلام صدتا سلام

بالاخره غیبت من تموم شد و بر گشتم. راستش چند روزه که می خوام بیام و پست بذارم ولی خب می دونید که طبق معمول همیشه وقت نمی شد.

 این چند وقت سرم یهویی شلوغ شد و کلا دیگه حوصله نت و وبلاگ و این بند و بساط ها رو نداشتم. برای همین گفتم یه مدت فاصله بگیرم بهتره. البته هنوز هم سرم شلوغه ولی خوب باید خودم رو با شرایط وفق بدم. آخه می دونید من هفته ای سه روز باید برای کاری برم تا کرج. چون ماشین نمی برم باید با مترو برم. خداوند فقط خودش یه صبر و تحملی به من بده که توی این راه دوام بیارم. بس که طولانیه. سه تا خط عوض می کنم و دو ساعت و خرده ای توی راهم. اصلا برای خودش یه مسافرته. این مدت کلی سوژه های تاپ توی مترو پیدا کردم برای پست گذاشتن. حالا شماها شاهد باشین من هر وقت اراده کنم که از یکیشون بنویسم عمرا اگه یکیش یادم بیاد.

چند وقته احساس می کنم که خیلی خوب صداها رو نمیشنوم و جهت صدای موبایل رو خوب تشخیص نمیدم. حالا این قضیه بر میگرده به 7-8 ماه پیش ها ولی تازه دیروز رفتم دکتر و معلوم شد که گوشام جرم گرفته. حالا باید برم برای شستشو. گوشام کیپ میشن بعد صدا می پیچه توی سرم. آدم دیوونه می شه. اصن یه وضییییی. به خدا آدم تازه قدر چیزایی که داره رو می دونه.

ببینم این هفته از توی مترو چه سوژه ای پیدا می کنم بیام براتون تعریف کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
هاچ زنبور عسل یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://shm88.blogfa.com

بازگشت غرور آفرینتو تبریک میگم
ناقلا نکنه داری میری قاطی مرغا
منم اینجوری میشم گاهی وقتا اصلا حوصله نتو ندارم ولی گاهی وقتام چنان می چسبم بهش که دیگه کندنم از نت با کرام الکاتبینه

نه بابا قاطی مرغا کجا بود

سیندرلا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

حتما به گوشات برس و سر سری نگذر ازش.
خسته نباشی عزیزم.این جور رفت و امدا ادم دیوونه میکنه.

آره سیندی جونم خیلی خسته میشم

بسامه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

هاهاهاها...
به خدا لذت ببر یاسی... من عاشق اینم محل کار ادم دور از محل زندگیش باشه...
چیه بیخ گوش ادم...

حالا من کاملا بر عکس... دوست دارم نزدیک باشم.

ابراهیم دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
بانو
ورودتون مبارک
پس شستشوی گوش دارین
خیلی حال میده این شستشو
قلقلک می ده گوش رو و لذت

سلام
آخرین باری که گوشامو شستشو دادم چهارم دبستان بودم. برای همین خیلی یادم نمیاد که چه طوری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد